Після 7-ми перемог у легендарних перегонах, Roubaix довів, що плавніше означає швидше. Але до теперішнього моменту плавність ходу передбачала компроміс. Але ці часи минули! Абсолютно новий Roubaix тепер в змозі забезпечити плавність ходу без зайвих жертв. Завдяки Future Shock 1.5, який забезпечує стабільність на нерівному покритті та новому підсідельному штирю Pav?, ми можемо сказати, що це найзбалансованіший Roubaix з усіх, що ми створювали. Аеродинамічні показники байка ідентичні таким у нового Tarmac, а нова рама, розроблена відповідно до нашої концепції Rider-First Engineered™, відчутно втратила у вазі. Але чи залишився байк зручним? Безумовно, але не плутайте зручність і комфорт, адже Roubaix створювався, щоб ви могли показувати результат. Байк має відмінну і збалансовану навіску, і також як і рама не передбачає жодних компромісів.
· Велосипед комплектується: трансмісією Shimano Tiagra 10-speed, гідравлічними гальмами, надійним вілсетом Axis Sport Disc, шатунами Praxis Alba, новим підсідельним штирем S-Works Pav?, покришками Road Sport, 700x32 і нашим знаменитим сідлом Power Sport.
· Завдяки нашій Freefoil Shape Library і тестам у Win Tunnel, нова рама з FACT 10r карбону має чудові аерохарактеристики, і не поступається за цим показником Tarmac SL6. Водночас, Rider-First Engineered™ підхід дав змогу домогтися бажаних показників ваги, жорсткості та піддатливості в рамках всієї розмірної лінійки, від 44 до 64 см. Нарешті, щоб ви були максимально готові до випробувань "Північного пекла", ми залишили достатньо місця для покришок шириною 33 мм.
· Крім заново спроектованої рами, ми також розробили абсолютно новий підсідельний штир - S-Works Pav?. D-подібний профіль, більше флексу у верхній частині штиря і переосмислене місце кріплення підсідельного штиря до рами.
· Маючи 20-мм ходу, Future Shock 1.5 не тільки забезпечує більш плавне і комфортне катання, але також знижує навантаження і дає змогу їхати швидше непростим ландшафтом. Нова Smooth Boot насадка, тим часом, робить зовнішній вигляд байка набагато приємнішим, завдяки більш лаконічному переходу від рульового стакана до виносу.