При отриманні Товарів на Новій пошті або від кур’єра Продавця, Одержувач зобов’язаний перевірити цілісність упаковки, після чого відкрити її та безпосередньо пересвідчитися у належному зовнішньому стані Товару (відсутності механічних пошкоджень) та повноті його комплектації.

У випадку виявлення будь-яких недоліків, Покупець (Одержувач) має право відмовитись від приймання такого товару, при цьому склавши Акт про виявлені недоліки у довільній формі. Акт повинен бути підписаний Покупцем та особою, що здійснила видачу (доставку) Товару. По можливості, недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відеозйомки. Після підписання Акту про виявлені недоліки, Товари повертаються особі, що здійснила видачу (доставку) Замовлення.

Повернення Товару після його прийняття Покупцем (Одержувачем) може бути здійснено в порядку та на умовах, передбачених чинним законодавством України.

Повернення Товару здійснюється за рахунок Покупця. Повернення Товару з виявленими істотними недоліками (фабричний брак) здійснюється за рахунок Продавця.

Не підлягають поверненню Товари, перелік яких визначено законодавством України.