Ціна на товар вказана без урахування витрат на доставку.

Готівкою

  • Післяплата - при отриманні товару у відділенні Нової Пошти (стягується додаткова комісія транспортною компанією. (
  • Гарнтійним платежем (Завдатком) є грошова сума, що сплачується Покупцем Продавцеві на підтвердження виконання зобов‘язання з отримання та оплати замовленого товару. Сума   Завдатку  визначається Продавцем самостійно виходячи з ціни Замовлення та вартості доставки, а також можливого повернення Товару у випадку неотримання товару Покупцем. У випадку відмови Покупця від прийняття та оплати Товару, в тому числі, коли Товар направлений Продавцем не приймається Покупцем на відділенні Нової пошти протягом встановленого строку безоплатного зберігання та повертається Продавцю, сума завдатку сплачена Покупцем залишається у розпорядженні Продавця. Продавець за зверненням Покупця може повернути Покупцеві різницю між сумою гарантійного платежу (завдатку) та сумою понесених ним витрат на доставку, повернення, зберігання товару тощо.   При належному виконанні Покупцем зобов’язання з отримання та оплати товару, сума Завдатку зараховується  в оплату ціни Замовлення.  
  • При самовивозі

Електронні платежі

  • На картковий рахунок (рахунок виставляється оператором інтернет магазину після підтвердження замовлення)
  • Оплата карткою в магазині
  • Виставлення рахунку на оплату через платіжну систему Portmone на електронну пошту

  • Оплата онлайн за допомогою платіжної системи Portmone при оформленні замовлення на сайті

Ми працюємо з транспортною компанією:

delivery_img1.png
 

Вартість доставки по Україні:

  • При сумі замовлення від 5000 грн - до відділення перевізника - безкоштовно;
  • При сумі замовлення до 5000 грн - за тарифами перевізника

Перед відправкою абсолютно усі товари перевіряються на наявність дефектів і комплектацію. Якщо посилка прийшла в пошкодженій упаковці, настійно рекомендується розкривати її в присутності співробітника транспортної компанії.  

 

Якщо якість товару або його зовнішній вигляд не відповідає опису в інтернеті або ж товар має незадовільний вигляд - зв'яжіться з нами за телефонами: +38 (050) 201 28 01, +380 97 246 8254

Важливо: якщо посилка не забирається клієнтом з відділення поштової служби протягом 5 днів - вантаж автоматично їде назад.

Терміни доставки погоджуйте з оператором.

Самовивіз і кур'єрська доставка:

 У Дніпрі Ви можете забрати своє замовлення в наших магазинах. Щоб забрати замовлення, Вам потрібно звернутися до співробітника магазину і назвати номер замовлення.