Давайте дещо прояснимо! Stumpjumper EVO Alloy - це не просто трейловий байк. Він створювався для того, щоб бути надійним, зрозумілим та готовим до будь-яких випробувань. Байк має такий же дизайн, як у його карбонової версії, включаючи 150мм ходу підвіски, змінюваний кут рульового стакану, розмірну градацію S - sizing та інтегрований SWAT™ Door відсік. Рама виконана з алюмінію марки M5, щоб ви могли підкорювати самі технічні трейли, на яких правлять балом ДХ-байки.· Яким би не був хід підвіски вашого велосипеда, без правильного налаштування та кінематики від нього не буде ніякого толку. Тому при роботі над оновленим Stumpjumper EVO ми зосередилися саме на її продуктивності. Звернувшись до досвіду, отриманого в ході розробки Enduro, та додавши до цього близько 1000 годин тестів та розробок, ми змогли поліпшити ефективність Stumpjumper під час їзди вгору та зробити його ще веселішим та крутішим.· Stumpjumper EVO має найпрогресивнішу 'S - sizing' геометрію, що ми коли-небудь розробляли. Довше, нижче, гостріше кут рульового стакану, коротше офсет та більш вертикальний кут підсідельної труби - усе це відкриває дорогу до максимально різноманітного катання. Тепер висоту каретки можна варіювати в межах 10 мм, а кут рульового стакану змінити на 2 градуси. І що важливо, регулювати ці значення можна окремо один від одного. І так, ви також можете легко встановити ззаду колесо діаметром 27.5 дюймів.· Усі рами, створені відповідно до нашої концепції Rider, - First Engineered™ гарантують райдеру характеристики та фірмову керованість незалежно від розміру та комплекції райдера. Абсолютно неважливо, чи є ви підлітком, закладаючому віпи на байці у розмірі S1, або справжнім DH- гігантом на рамі у розмірі S6, ви отримаєте одні і ті ж характеристики - стабільність на поворотах та оптимальний баланс жорсткості спереду та ззаду при мінімально можливій вазі.· Уперше ми представили SWAT™ door на Stumpjumper в 2016 році, додавши трохи місця усередині рами для тих речей, без яких ваша поїздка мрії може перетворитися на пішу прогулянку по лісу з байком. Це рішення дозволило компактно розмістити насоси та запасні камери усередині рами та звільнити кишені джерсі.