Найвсюдихідніший з Супершейпів. Швидкісний позашляховий для траси: універсальність та всюдихідність поєднуються з шаленою динамікою. В сезоні 2021 саме Титан отримав найпомітніший та найбільш вагомий upgrade. По-перше, в конструкцію додали нову подвійну систему пригнічення вібрацій HEAD EMC, за рахунок чого «прокачали» всю підвіску, звідси й нова назва моделі e-Titan. По-друге, збільшили радіус з 14 до 15,5 метрів (170), що суттєво підвищило стійкість Титану у довгих дугах. По-третє, талія лиж стала ширшою на 4 мм, тобто Титан став ще більш всюдихідним. Підвищений 15% рокер ERA 3.0 S та талія 84 мм дозволяють цій швидкісній трасовій моделі вільно спливати у розбитому снігу. В новому Титані консолідувалося все найкраще від минулорічних Титану та Монстру — тепер це найуніверсальніший інструмент на схилі. Якщо вам на трасі потрібна швидкість, всюдихідність та універсальність, якщо ви хочете, не бачачи дороги, на гарних ходах різати не тільки вельвет, а й розбиті ділянки траси, куди бояться навіть сунутись більшість лижників на вузьких лижах, то Титан — найкращий вибір. Впевнено йде дугами будь-якого радіусу. Нереальний карвінг в реальній сніговій каші — ось за що Титани завоювали величезну популярність, і за що ми їх любимо! Сподобаються експертам. Комплектується рейковими кріпленнями підвищеної безпеки з повною діагоналлю PRD 12. · Конструкція: Graphene Worldcup Sandwich Cap. · Сердечник: дерево. · Посилення: 2 шари титаналу по 0,6 мм, графен. · Технології: активне пригнічення вібрації EMC, Graphene. · Швидкісний рокер ERA 3.0 S. · Швидкісна база UHM C зі структурою Race RD. · Інтерфейс: платформа SuperFlex PR Base low. · Кріплення: PRD 12 GW BRAKE 95 [F]. · Швидкість: висока швидкість. · Майстерність: експерт, просунутий. · Рельєф: траса 90%, поза трасою 10%. · Радіус бічного вирузу: 15,7/170. · Прогин: рокер 15% ERA 3.0 Speed/кембер 85%. · Геометрія: 133/84/115 (170 см).